alive !

jag vet att det inte har vart nån uppdatering idag och jag är ledsen för det men har haft bloggtorka. vad ska man skriva om ! har inte fotat nått. har ingenting ATT fota. är med och tävlar om en canon 550 eller canon 1000d så jag får la se om det blir nån. jag har chans att vinna en varje dag ända fram till julafton. hoppas, hoppas !
vet inte vad jag ska göra nu, är supertrött men jag vill inte lägga mig än. klockan är knappt nio !
på måndag har jag två luciauppträden att gå på. min ena syrra som är tre och den andra som är 10 så det blir mysigt. imorgon ska vi till mormor och morfar och fika lite. det är ju tredje advent också. mysigt !
nu börjar julafton närma sig. om det är nån som undrar vad jag tar kort med så är det en kamera kallad Samsung ES55.
sådär. som ni ser 10.2 megapixlar. (Y) ska kolla runt på lite bloggar nu sen ska jag städa... på datorn.
pappa ska installera om den imorgon !

Kommentarer
Postat av: E L I N

hej, jag har en fototävling på min blogg. temat är glädje. det skulle vara jätte kul om du var med ! :)

om du ser detta som reklam eller liknande , ber jag om ursäkt.

2010-12-11 @ 21:01:28
URL: http://aphotostory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0