år 2010 !

Okej, nu är snart 2010 slut och därför kommer jag lägga upp lite bilder här från 2010 så ni får se hur mitt år varit.
Tycker att det vart jätteskoj men att det gått otroligt fort. Just nu sitter jag och kollar på fyrverkerier genom fönstret.
Det är redan några som börjat skjuta upp. Vi hade tänkt gå upp senare ikväll och då tar jag självklart med kameran och ser ifall jag får några bilder och en video :D
lägger lite blandat men detta var iallafall i somras. nu har mitt hår växt och blivit mycket längre !
senaste besöket i varberg.
sommar, vet att det är konstig färgbalans men det var nån inställning jag råka göra på kameran.
vår (L)
jag och sandra hoppade mycket studsmatta då, fram tills gipset .
foten såg ut såhär när det hände, jättesvullen !
i början av året hade jag såhär långt hår, men på sportlovet rök det.
sommar igen! ååå vad skönt :D
aa, nu börjar internet sega så det blir inga vinter eller höstbilder men dessa får ni.
har ju bara haft bloggen i 3 månader knappt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0