god morgon sötisar !

god morgon alla söta läsare !

vaknade klockan åtta men jag läste ut min bok som jag låna i måndags, den var så bra ! det var den andra boken i den serien så jag hoppas det kommer en tredje ! tror jag ska vara med sandra idag men vågar inte ringa henne om hon sover. ska ta med datorn till henne idag så vi kan ha två datorer (hon har en också) . Fast de har mobilt bredband (ett usb som man sätter i datorn så kommer det internet) så jag får inte internet där borta så jag ska ta med en egen sån. Vi har också en sån som vi inte använder. det är typ som ett kontant kort så pappa ska fylla på 29 kr så kan jag ha internet där borta i ett dygn :) jag kanske skulle sova där kom vi på ! :)

snabb webcambild, ska öppna lucka 18 nu :)


jag vet, mtt hår ser ut som värsta böset men har precis duschat :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0