godnatt :D

godnatt alla söta läsare ! jag vet att jag inte har uppdaterat idag men jag har vart upptagen. först var det ju skolan då och sen efter det så drog jag ner till stan och var där till klockan var typ fem. då påbörja jag ett inlägg som jag sen blev avbruten i så ja, ni förstår. så nu ska jag snart lägga mig för jag är rätt så trött men jag ska plocka upp först i rummet och sen lägga mig (och läsa) . sen imorgon är det skolavslutning och det är så skönt. så imorgon ska vi också ta in granen och göra julgodis. kanske bara kanske kan ta kort på det :P

köpte en tröjtunika (hehe) och ett par svarta leggings, hårnålar och ett halsband.

just nu är internet väldigt segt så jag kan inte ladda upp bilder :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0