ny design.

så , nu är det en ny design uppe. satt ungefär en timme med den så det tog inte så jättelång tid med den.
jag gick aldrig och la mig ju. satt ju uppe med detta istället. men nu ska jag bara tvätta ansiktet och borsta tänderna och sen hopp i säng. ska läsa nu för nu är jag lixom inne i andra andningen . när jag satt med designen var jag skittrött (blev det av teét) och nu är jag inte trött längre. men hoppas jag kan lugna ner mej i sängen och att jag somnar. kände att jag ville ha det svartvitt nu på bloggen men till sommaren och våren blir det nog mycket rosa , grönt, vitt och blått tror jag !
men nu blir det nog med denna design fram till jul om jag inte råkar fixa nån kanondesign helt plötsligt !
har denna text i headern :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0