ONT !

har så jäkla ont i ryggen igen ! vet inte varför, hoppas det går över.
tyckte att jay förtjäna vinsten men minnah var bättre ikväll enligt mej. men jay har vart så bra innan. det är min åsikt om detta. nu ska jag klä om till pyjamas. och kanske lägga mig och titta på en film. pappa fick en mediaspelare av jobbet ( en sån som man bara kan sätta i usb, hårddisk och minneskort i ) och jag har ju en hel hårddisk full med film så det är ju perfekt. sitter just nu vid pappas dator så jag har inga bilder.
kanske ska dra ner till stan imorgon. ska kolla på nått jag kan ha på julavslutningen och på julafton . imorgon är det mindre än två dar till julafton och 11 dagar till avslutningen. sköööönt, ska verkligen slappa på jullovet. kanske vara med nån kompis men annars inte göra mycket alls !

oj, såg att detta blev ett långt inlägg :) hoppas ni orkar läsa det.

Kramar Kajsa ! ♥

såg att pappa inte hade några bilder alls på sin dator, inte ens några exempelbilder. haha ! jag har asmö bilder, kanske det är dags att rensa lite på datorn och hårddiskarna imorgon. ta bort många fula egobilder.

Kommentarer
Postat av: L O L L O

ny design på bloggen! kika in och lämnaen kommentar om vad du tycker, i fall du har tid & lust :)

kram!

2010-12-11 @ 10:11:17
URL: http://bbaralollos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0