strax lägga sig ...

japp, ska strax gå och lägga mig. är inte så trött men har så tråkigt. kan ju läsa lite. förresten sover mina andra syrror som jag delar rum med så jag kan inte ha på musik eller nått. Vet att jag nyss la in en ny design men ska jobba på en ny imorgon. det blir nått liknande men får se. vill ha lite mörkare . det skulle ju passa nu till julen. ska dock ha kvar snö och sånt.
drack precis lite earl grey te. te hjälper mig att somna :)
imorgon är en ny dag. måste också komma på lite danssteg till idrotten på tisdag. jag , vickan , emil och ludde i vår klass ska komma på en dans vi ska visa upp då. vi har börjat men behöver mer. så det är mitt uppdrag att komma på mer danssteg !
det blev ett rätt så långt inlägg men jag hoppas ni orkar läsa det.

Kommentarer
Postat av: Victoria den absolut bästaste i helva vida världen!

Hahaha, aa bäst att du kommer på något nu själv har jag inte hunnit komma på ngt eller jo typ ett danssteg eller så;)<3

2010-12-05 @ 09:29:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0