trött.

nu är jag trött, har duschat men ska byta sängkläder så jag sover i en skön och ren säng. ska läsa lite sen.
eller kolla på TV , det beror på vad det är. det är julbord i skolan imorgon vilket är kul. det är mitt första julbord detta året.
sista inlägget för dagen så jag säger godnatt sötisar ♥
det kommer bli bilder som ni kanske inte sett innan här på bloggen men aja men dom här tror
jag ni inte sett förut. Iallafall, vi var på viskan jag och några tjejer från klassen och vi hade
jättetrevligt. Samma dag vi började skolan också :D

Kommentarer
Postat av: HANNA

Vinnaren av dagens blogg är uppe! Kolla om det var du, och om inte så har du en ny chans redan idag! :D

2010-12-16 @ 16:32:59
URL: http://hannalovisasol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0