Äntligen Fredag !

Nu är det äntligen fredag och nu ska jag börja sätta ihop en ny design. Så ska vi se hur det går , hehe :)
Lite senare ska vi äta, kycklinggratäng. Nått nytt för min del men aja. Jag får smaka.
På söndag ska vi åka till vår mormor och morfar och fira fars dag. Vi ska fira pappa och mamma ska fira morfar :) Var på biblioteket med Lisa innan och låna en bok men självklart glömde jag lånekortet så jag fick låna på lisas. En engelsk bok faktiskt. Den heter " My fairy godmother" . Den verkar rolig och spännande. Vi städade lite nyss också.

Men nu blir det till att sätta ihop en ny design och så får vi se om den kommer upp. Kanske imorgon eller nu ikväll ?

ha en bra fredag kväll alla läsare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0