bakat muffins ! :D

Hej !
Bakade muffins tidigare men inte enligt det receptet utan ett annat. Hehe. Men de blev iaf jättegoda och satte i mig tre stycken. Är proppmätt nu ! Ska snart göra färdigt min matteläxa. Visste att jag inte skulle komma idag så därför gjorde jag inte färdigt den igår. Men har bara ca 4 uppgifter kvar så :P Ska vila lite efter det.
Jobbar fortfarande på en ny design men det går inte så bra. Om det fortfarande blir såhär får jag ta till hjälp ! :O
Ha en bra dag ! Det är ju fint väder ute ! :D <3
Drack Fanta Wildberries igår och den är såååå sjukt god ! :D
Muffins !
:) goda !
Om ni vill kan jag lägga upp receptet sen :)

Kommentarer
Postat av: stina

inga till mig1 men fick smaka på fantan Piiiiiiiiip god! <3

2010-11-17 @ 19:31:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0