bilder !

Hej !

Här kommer lite bilder som jag tog igår och jag vet inte om det är nått från igår. Men det har typ inte vart nån uppdatering idag, ursäkta för det :P Har vart ute med lillasyrran vid vattentornet . Hon lekte och jag plåtade lite bilder :) Så de bilderna kommer snart. Håller på att ladda över dem till datorn just nu men aja.
Ska ni kolla på MTV's EMA ? Eva Longoria som är med i mitt favvoprogram Desperate Housewives är värdinnan så det ska jag absolut kolla på. Kollar på MTV dagligen och dessa program brukar jag kolla på :
Brooke knows best, 16 and pregnant, teen mom, x-effect, room raiders bland annat .
Men ska iallafall kolla´, kul att se på artisterna och det. Det börjar klockan nio, lagom för mej :D
Snart kommer mormor och morfar hit och då ska ska vi äta äppelpaj :)

ha det gött. strax innan EMA kommer veckans blogg upp här :)





det kommer mer sen, datorn är såå seg  !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0