:D

Ikväll orkar jag inte kolla på idol så jag ska ta det lite lugnt. Duscha, spela Sims 3 och sen klockan nio är det gammal säsong av criminal minds. Det är mitt favorit avsnitt av säsong tre :D skoj ^^
Imorgon ska vi till knalleland. Vi ska köpa lite godis, och kolla lite tror jag. Vi har fått ett nytt skrivbord också. Vet inte vart det är köpt men iallafall. Snyggt var det iallafall :)
Men säger ett tidigt godnatt. Kollar bloggen en gång till sen då förhoppningsvis nån annan har anmält sig. Det är fem stycken som anmält sig så det räcker men det är roligare med fler !


Godnatt alla söta läsare :)



gammal webcam bild :P

Kommentarer
Postat av: f

var är veckansblogg?

2010-11-06 @ 17:00:59
URL: http://byfannylund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0