god eftermiddag :D

hej !

Snart ska jag äta och vid 6 ska jag åka till mormor och morfar . Kanske tar lite bilder men det är rätt så mörkt så är inte säker på att det kommer bli så bra bilder. Jaja får se. Det är ju ännu mörkare nu sen vi ställde om klockan i söndags :) Nyss har jag städat ochn rensat ur garderoben. Det var rätt så mycket som skulle slängas. Fast några gamla t-shirtar slängde jag inte för jag tänkte att jag kunde sova i dem :D
Så väntar på maten nu ! Men måste ta fram lite kläder. Tänker ha på mig ett par mjukisbyxor och en T-shirt bara . Inget speciellt.

O just det, imorgon kanske jag , Sandra och Lisa ska till badhuset igen ! Det var så kul för jag har lärt mig att göra bakåt och framåtvolt i vattnet och står bättre på händerna och slå över :) HAHA ! Fast igår fick jag typ tre kallsupar. Det är så jäkla äckligt.

Just det, filmen jag och Sandra såg igår, The Final. Den var inte särskilt bra. Den var inte läskig eller nånting.
Det var typ ett par ungdomar som blev mobbade då och sen dem som mobbar ska på maskerad fest. Sen dem som blir mobbade går också dit och typ serverar lite dricka och så häller dem i drickan eller spriten då sömnmedel. Så somnar alla och sen när dem vakna har de mobbade maskerat sig och typ börjar plåga dem och dem typ torterar 5 stycken genom att klippa av fingrar, de tvingar kompisar att göra det på dem andra , skära av tungan, smetar in dem med medel som gör att huden börjar fräta sönder och lite så. Gud den var så dålig !

Men nu måste jag gå :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0