godmorgon !

Hejsan gött folk ! :D

Igår blev det en sen kväll hos Sandra då vi tittade på en skräckis kallad Penny Dreadful och vi dog typ. Den var asläskig ! Den handlar om en tjej som har typ bilfobi, hon vågar inte åka bil för att när hon åkte bil när hon var mindre så hände en bilolycka som kostade både hennes föräldrars liv. Hennes typ psykolog eller nått Orianna tar med henne dit de hände och sen plockar dem upp en liftare och han är typ riktigt skum. Så följer han efter dem och sen när deras bil går sönder tror Orianna att liftaren följer efter dem men sen går hon och ringer efter bilhjälp eller aa. Då blir hon mördad och sen tar Penny lugnande medel och så somnar hon. När hon vaknar sitter Oriannas döda kropp bredvid henne och hon är inlåst i bilen och sen blir typ alla mördade ! Fan den är skitläskig , ni måste kolla på den ! typ klockan elva ska jag hem till Sandra och då ska vi se en annan skräckfilm, The final. Den handlar om ett par ungar som blivit mobbade och så ska de ta hämnd på de som mobbade dem.

Haha, Anyway. Igår var det halloween och jag och Sandra var ute o busade med mina lillasystrar och deras kompisar. Vi fick rätt så mycket godis och 80 kr :P Har ätit upp mitt godis.
Senare kanske vi ska åka till badhuset men det får vi göra när min pappa kommit hem och nu tidigt är det så jäääkla mycket folk för många är ju lediga så vi ska åka lite senare :D

Har ingen bild från igår men jag kan tjacka en idag när vi kollar film :) <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0