godnatt :)

Hade ingen aning om att klockan var så mycket. Redan halv ett ? Wow.
Lägger ut bilder på vad jag köpt imorgon. Då kan jag också visa den nya tunikan. Ska ju byta en.
Dagen har vart bra. Vi åt hamburgare och pommes frites. Mumma :) Nyss när jag låg och kolla på film
blev jag huuuur sugen som helst på ägg ! vet inte varför. Orkade inte ställa mig att koka eller steka ett så
det blir morgondagens frukost :) Imorgon ska vi tapetsera om här i vårat rum och måla en annan vägg vit.
Sen är det färdigt. Lägger även ut bilder på hur det kommer att se ut :D
god natt ♥





Två bilder från fredagsmys igår :)

Kan berätta detta med: ska få en ny mobil och abonnemang, en xperia x8 ska jag nog köpa :)



Kommentarer
Postat av: Sandra

Gott med Tomtar ??

2010-11-22 @ 18:43:41
URL: http://gullungensandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0