i'm alive !

Hej !

Eftersom ni inte hört av mig på hela dagen trodde ni att det kanske hänt något ? eller inte...
Men nää det har det inte, var upptagen. Var ju som vanligt i skolan. Sen gick jag snabbt hem och hämtade pengar och sen stack hem till Sandra, Sen kom hennes pappa och hämta oss så körde vi runt lite i knalleland och handla lite sen åkte vi till Burger King och åt. Mmmm, vad gott. Äter aldrig snabbmat annars. Känner att det kanske blir lite mycket snabbmat denna vecka för vi ska även äta pizza på lördag eller söndag för min brorsa fyller femton nu i helgen. sååå japp, har inte nya bilder idag men ska se om jag kan fixa imorrn, måste städa lite nu här i mitt rum ..

have a nice night ! :)


sandra :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0