lite allmänt så läs !

Hemma idag, IGEN ! så det kan gå. Japp. Men på måndag är jag redo att ta igen allt jag missat.
Lisa tog hem lite läxor igår och så var det en lapp där det stod vad jag ska göra och så jobbar vi ju med Oceanien och jag skriver om Australien. Och det stod att jag skulle skriva en faktatext om landet men kommer inte ihåg om jag gjorde det förra veckan. Men skriver en för säkerhets skull :)
Sen har jag lite matte och lite engelska så jag är fullt sysselsatt. Tror jag är bra imorgon så vi ska åka till knalleland. Jag ska kolla på lite kläder. Ska speciellt gå till H&M för nån dag förra veckan såg jag den snyggaste blusen nånsin och den var till ett riktigt bra pris. Ska även kika in på Stokkage för de har 50 % på allt och när vi var där innan var de hur mycket snygga grejer som helst !

Så japp, vad tyckte ni om mina vattenbilder?  Ska försöka hitta en annan bakgrund . Vill ha orange ! !



Tittut !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0