ministudio

hejsan !

om man ska fota något objekt så kan man göra en liten ministudio. Det gjorde jag, inte för att jag skulle fota något speciellt men ville testa. Min lilla studio, om man vill ha lite spegling av objektet kan man lägga en glasskiva under så blir det snyggare men jag hittade ingen... Ska leta lite mer imorgon :)





hehe :)
bakade ju pepparkakor idag också !








Var även i stan och köpte godis också :D gott !

Imorgon är det ju första advent och vid lunch ska vi åka till min momor och morfar och äta lite adventsfika men vi ska fika lite hemma med. Vi ska också kolla på tapeter och målarfärg när det gäller vårat rum för vi är inte helt säkra på våran tapet. Det blev många bilder men okej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0