ny dag :)

God morgon alla läsare !
Fortsätt anmäla er till veckans blogg. Man kan göra det fran till 19 ikväll :)
Har nss ätit en frukost som bestod av flingor och mjölk och sen en banan !
Hoppas mina bilder från fujidirekt kommer idag, annars får de la komma imorgon eller på måndag.
Det stod 2-5 dagar men posten kommer ju inte på helgen så...
Idag ska vi baka bullar och jag ska även städa. Tror inte jag är med Sandra idag . Har ingen lust att vara med nån nu, vill bara slappa. Funderar på en ny design men vet inte. En med bilder och mycket mer. Lite livligare men jag är inte säker. Kanske får ta hjälp av nån :)

Ha en mysig morgon !


Fotade naturbilder från somras :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0