sjuk :(

godmorgon !

Det blev att man blev hemma idag. Fryser och har ont i huvudet. Jag gick upp som vanligt och åt frukost men sen när jag skulle borsta tänderna så kände jag att jag typ frös ihjäl. Så jag la mig en stund hos mamma och hon tyckte jag skulle vara hemma idag. Så det fick bli det. Så jag la mig och kolla på TV. Sen efter programmet var slut så somna jag och sov i en timme och vakna , drack lite vatten och läste lite. Så nu ska jag sitta vid datorn lite. Hann aldrig fixa lite på designen igår så det kan ju bli nu idag när jag är hemma och har massa tråkigt.

ha en bra dag !


gammal bokeh bild. Ska fota lite nya idag.

Kommentarer
Postat av: johanna

Låter inge kul..krya på dig:) kram

2010-11-15 @ 10:51:00
URL: http://haldisjohannanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0