slappis dag.

Hej !

Har som sagt slappat idag. Klockan tre kom pappa och hämta mig, marcus och mattias för vi tre skulle få bankkort men det visade sig att jag var för ung. Får vänta ett år till :( Hehe , men det gör inget.
När vi kom hem hade mamma bakat bullar så jag åt lite sen haffade jag tre bullar direkt och ett glas mjölk och gud va gott det va ! Så jaaa..... Har inte gjort nått mer idag. Skulle egentligen städa idag men det blev aldrig av. Får se imorgon om jag orkar.
Gud det känns så segt att skolan börjar på måndag , ska verkligen bara njuta nu av de sista dagarna :)

Ha en fortsatt bra kväll :D <3


Fick hem mina bilder från fujidirekt idag, det är verkligen en bra sida och leveransen tog för mig bara två dagar !

Kommentarer
Postat av: stina

mig i vattnet en rolig bild bara mitt huvud syns. nätr jag tittar på dom saknar jag sommaren så in i piiiiiiiiiiiiiiiiiiip det roligaste va när vi va i danmak.

2010-11-05 @ 15:23:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0