snart criminal minds.

Hejsan !

Om en halvtimme börjar Criminal Minds och det ska jag kolla på innan jag ska sova. Det är bra att ha TV i sitt rum.
Har duschat och lite sånt. Så skönt att det är fredag imorgon. Ska bara ta det lugnt, kolla på idol och lite så.
På lördag (tror jag ) ska jag mamma, stina och lisa till city och baka tårta . Man kan det nu till farsdag på söndag. Om man är 0-12 år så kan man komma och baka en tårta där för 25 kr. Passar perfekt för jag är ju 12 !
Jag och Sandra var i stan innan också så att vi kunde köpa lite fika för vi ska kolla på film i skolan imorgon.
Sandra gick till Glasögonmäster för att justera sina glasögon också. Jag köpte godis och Fanta Wildberries. Den är tillbaka nu.

Kul,

bilder från när jag och sandra åkte pulka häromdagen !





Snö, fast det är inte lika mycket nu :P


Jag igårmorse :)
min nya tjocka sköna tröja från H&M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0