bio idag :D

Hej !

Vad tycker ni om den nya designen , la ner lite tid på den för att ändra typsnitt, fixa till headern men ja. Det funkade.
Idag blir det ju bio med Ellen, Vera o Wilma. Har 150 kr så biljetten kostar 100 och så har jag 50 för godis.
Det bli ju bra, vi hade pratat om att sova över men vet inte om jag orkar... Är as trött och vet inte om jag kan för jag måste typ packa ner massa saker hemma o så. Pappa ska måla vårat rum idag eller imorgon och jag har massa hyllor med grejer på.

Kommer fixa ett tidsinställt inlägg sen som dyker upp vid tre kanske ?
Kolla då ! :D




Kommentarer
Postat av: stina

synd! du kanske inte hinner med att måla om!(om vi nu gör det idag)

2010-10-23 @ 09:23:37
Postat av: takai

svar:

så skönt då :*

2010-10-23 @ 10:56:42
URL: http://takai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0