dåliguppdatering.nu

Hej !

Ni ser rubriken, skulle klicka in på min blogg och kolla lite och då såg jag att det var en vecka sen uppdatering.
Då tänkte jag: oops, nej nu ska jag ta tag i min blogg på riktigt. Men inga ursäkter nu.

Jag är sjuk..... IGEN !  Asså blir helt galen, ska försöka klä mig lite varmare och tvätta händerna lite oftare och så och sen se om det hjälper. Men imorgon ska jag till skolan. Har haft jätteont i halsen men har bara lite nu. Man brukar se på tungan om man har ont i halsen ( det känner man ju men ändå, för att se hur ont) när den är grå. Om den är lite grå så är det inte så farligt men om den verkligen är nästan supergrå eller snarare vit då har man nästan halsfluss. En gång när jag hade det hade ju också mandlarna svullnat och det var vita prickar på dem.
Men aa. Snart måste vi städa lite mer och sen ska jag kolla på criminal minds ! :D <3

Hej då !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0