hóla amigos !

Okej , jag vet att det var ett tag sen ett inlägg kom upp men har faktiskt haft bloggpaus utan att bloggen vetat om det. Men iallafall, nu kan jag berätta lite om vad söm hänt idag.
Jag var ju i skolan som vanligt. Tråkigt. Men efter lunchen hade vi typ olika aktiviteter hela mellanstadiet. Jag valde badminton och pingis och var den enda tjejen från min klass så det var lite tråkigt. Sen råka jag slänga en grej till pingisbordet på en kille i femman och han blev skiiiittjurig, jag sa typ: men asså förlåt det var inte meningen och så och typ hur gick det och så han bara, DU FLINAR JU , LÄGG AV , jag bara whaaat ? det gjorde jag inte eller nånting. Nån sa att den inte ens kom på han. Han överdrev verkligen.  Men annars har jag bara slappat idag, tittat på TV, duschat o så. Har vart ovanligt trött hela veckan :P
Men det blir inga nya bilder för det är ju inte så kul att ta bilder nu när det är skitväder, för HALLÅ vem vill ha bilder på ruttna löv typ ?

Gammal då sen våras. En bild som jag är riktigt stolt över, ska börja en insamling till en systemkamera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0