pics-

Hej !

Var precis ute och tog lite bilder, lite på höst. Det är riktigt kallt ute. Innan snöade det faktiskt ute.... Vill inte ha vinter än, har precis vant mig lite vid höst och då vill jag inte ha vinter direkt nu. På idrotten i skolan idag körde vi handboll. Det är rätt så tråkigt men gjorde ett mål :D På lördag ska jag på bio med ellen, vera och wilma.
Vi ska se I rymden finns inga känslor. Har sett tjugo minuter typ i början av den och den verkar jätterolig ! :D
Han det handlar om har Asperger syndrom så han får lite utbrott ibland o så. Det ska bli kul.
Ska göra lite läxor snart, vi har engelska och det handlar om HORROR ! Buuuu, läskigt. HAHA , nee bara skoja.

Men nu måste jag bara städa lite på skrivbordet.
Här är bilder jag tog.






Här är vad jag vill fota med och som är mitt mål med att samla ihop pengar till innan min 13årsdag den 28 april !
tror ni jag klarar det ? :D


Canon EOS 1000D




Kommentarer
Postat av: stina

jag vet inte jag fyller ju år före och om jag får pengar kanske jag kan ge dig lite.

2010-10-23 @ 09:16:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0