städa är det som gäller.

Hej !

Nu ska jag, lisa och stina städa i vårat rum och sen ska vi säkert äta. Vi ska äta lasagne idag. Skolan idag var okej. Imorgon är det idrott, vill egentligen inte vara med för att börjar bli förkyld igen :( Inte kul. Kommer köra med lite gamla naturbilder nu tills jag fixar lite nya , kanske ska gå ut o fota lite sen men då vet jag inte vad jag ska fota. Det är lite tråkigt med egopics. Det var ett litet kort inlägg om dagen men det kommer förhoppningsvis upp mer bilder sen :P
Imorgon börjar mitt andra favoritprogram Criminal Minds.
:D <333



Vid Pickesjön

Kommentarer
Postat av: Lina

vad tkr du om min blogg?



alltidvackrast

2010-10-20 @ 18:27:26
URL: http://alltidvackrast.bloggplatsen.se
Postat av: stina

criminal minds äger! fast lite läskigt. Jag får ju inte titta men gör det ändå

2010-10-23 @ 09:13:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0