Va bra ! :D

Hej !

Har sett att man nu kan göra tidsinställda inlägg här på blogg.se . Vad bra !
Idag var jag med Ellen och Vera och det var kul. Hade tänkt göra en ny design nu. Men måste forska lite nu för jag vill ha en som jag blir riktigt nöjd med och som passar. Om det är nått jag inte klarar av så kan jag la fråga er läsare ? Vill ha lite flikar o så men det ska jag se om jag kan fixa. Jag , ellen och Vera gjorde typ inget speciellt. Vi bokade biljetter till oss och wilma för vi ska se på bio imorgon. KUL. Vi ska se I rymden finns inga känslor. Skoj.
Får inte glömma mina glasögon för när jag senast såg bio glömde jag dem men eftersom skärmen är så stor såg jag ändå. Måste städa här lite nu och jag har inga bilder för dagen . Men det blir en gammal.

:D Ha det bra !

Kajsa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0