vart i knalleland :D

Hej !

Sitter i min säng med pappas dator :D Orkar inte sitta vid min stationära. Pappa har sagt att jag ska få en bärbar bara för att jag är tvungen att dela rum med lisa och stina när jag egentligen inte vill. Men det har jag inte fått än.
Mm, men som sagt har vi vart i knalleland idag och mamma köpte lite dynor och sånt. Vi kollade också på tapeter och vi målar ju just nu men vi ska ha en fondvägg med tapet och tapeten ser ut som tidningspapper. Det kommer bli KANON !
Vi ska ha en grå matta oxå så lite snygga gardiner också. Vi var också inne på MediaMarkt och jag o pappa kollade på TV eftersom vi tänk köpa en ny snart och en 60 tums kostar 41.990 kr ! Det var inte lite dyrt. Men jag kollade också på bärbara datorer och Macdatorer. Vill ha en Macbook Pro. Men framför allt kollade jag på systemkameror !
Åh gud, jag ville bara köpa alla och bara åka till nått land o fota. Hittade en bra jag ska spara ihop till. Tror det var en Canon EOS 1000D men såg aldrig riktigt. Den kostar där 3.500 tror jag. Nu har jag tio kronor ^^^hihi.
Vet inte vad jag ska göra nu, sitta kvar lite vid datorn, se om det är nått att göra med designen. Kanske kolla på film, komma på sätt att spara ihop pengar med rekordfart.


REGN

GÖMD

Kommentarer
Postat av: stina

vinner du dom där 3000 du tävloar om behöver du bara spara ihop 500 ju.

2010-10-24 @ 19:59:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0