bokeh

Hej !

Min blogg måste typ ha återställts för när jag skulle kolla den såg jag att det stod "välkommen till min nya blogg"
och jag bara whaaat . Men skit i det, får la börja blogga om på nytt. Satte bara in den här designen just nu men ska fixa och trixa på en ny nu och det ska bli helt nytt. Jag är fortfarande sjuk men förhoppningsvis kan jag gå imorgon.
Fotade lite bokeh innan och dem fotona blev rätt så bra, har inte fotat bokeh innan. Tittade in på tinkerbella.blogg.se för att få lite tips. kolla in där om ni vill få lite tips angående foto. Nu när jag känner mig lite bättre ska jag kanske städa lite.

Ha en bra dag !









Sådär. Vad tycker ni ?

Även bilder på mina skor och min blus.





Kommentarer
Postat av: Lisa

Snyggt!!

2010-09-28 @ 20:05:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0