dusch och idol.

Gokväll !

Snart måste jag plocka upp lite kläder som jag har slängt ner på golvet . Oops. Sen måste jag duscha. Och sen om det blir nån tid över till klockan åtta så får jag la städa ännu mer . För klockan åtta börjar ju idol. Hann inte med nån design idag utan det får bli nån annan dag. Antingen imorgon eller i helgen. Jag gör när jag har tid. Vill ha svartvitt tror jag. Sen när det blir jul kör jag nog på rött. Det blir frammåt november-december. Tänkte göra ett videoinlägg men kameran krånglar så det blir ingen bild heller. Men nu kanske jag kan sätta in en snabb design, en som går på 10-15 minuter. Fast det blir en riktig enkel med inga bilder.

Okej ha det så bra nu och kolla på idol klockan åtta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0