ville bara slänga in ett snabbt hej !

jag har ju faktiskt bloggpaus men ville ändå bara slänga in ett snabbt hej för att se hur det är med er ? så, hur är det med er? nu börjar våren komma och det är riktigt härligt. idag var det 17 (!!!!!) grader på vår balkong och jag satt ute på balkongen i en tröja och ett par shorts som går till knäna utan att frysa. det är vårvärme !! har varit hemma från skolan idag och igår pga att jag mått piss men jag piggnade till just denna fredagskväll. fick ett trevligt besök av två vänner som undrade hur det var med mig, man blir glad (L)

nu är det inte långt kvar till min födelsedag så håll ut och kolla min blogg nån dag i helgen för jag har säkert bloggat mer då, jag saknar att blogga ! :(

men jag tar upp bloggen på min födelsedag och om jag får en kamera då ska jag direkt ut o fota nya bilder till design ! känner för en beige. kanske kan börja jobba lite på typsnitt, bakgrund och sådant redan nu ? :)

p.s på söndag har min lillasyster stina kalas. hon fyllde nio i tisdags. så jag ska baka cupcakes ! jag och sandra gjorde dom cupcakesen på alla hjärtans dag och dom blev en succé. Det blev ca 40 stycken och dom är 15 på kalaset. hello, många över.

men har gjort om lite i receptet så det blir lite mer mina... kul va ? eftersom många ungar inte gillar den färskostfrostingen som det brukar vara på så tänkte jag bara ta färgad grädde och spritsa över. och sen hacka lite choklad över och ha lite strössel. ska se om jag får ta lite kort med pappas nya mobil. han fick en xperia arc, den nya xperian. och den har superbra kamera så jag kan nog fota lite under kalaset :)

JÄKLAR VAD LÅNGT INLÄGG. HOPPAS NI LÄSER ALLT , eller det har ju ni som kommit ända hit ner redan gjort ♥

Kommentarer
Postat av: Sannie

2011-04-08 @ 23:03:39
URL: http://sannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0