wishlist 2011

1.ny mobil. det kan vara vilken som helst, men helst typ htc wildfire s eller nått. vet typ att jag inte kommer få en iphone så det är lika bra att önska sig en annan och denna blir bra. hoppas hoppas

2. ett stativ! men annars kan man väl fixa det sen, inte så dyrt!
det är i princip allt jag behöver. stativet till lite mer outfits och så, det har ni sagt att ni vill ha så ja. och min mobajl som jag har nu startar om hela tiden och det är störande så det är numero uno! det är exakt tre veckor nu! yaaaay. men det viktigaste med julen är ju inte klappar, det är ju att vara med nära och kära ♥

Kommentarer
Postat av: Fraj

Åh, fina wildfire! Jag hade en sån - i en och en halv vecka, haha!

2011-12-04 @ 20:01:03
URL: http://kombinationskristus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0