bloggar.

fick en fråga vad jag läser för bloggar. då kan jag svara med: tinkerbella , megapixlar , linaflodins och fokis . Detta är bara några av dom jag läser. det är många fotobloggar då jag är intresserad av foto.

ni vet ju att jag sa att jag skulle sluta blogga men det vill jag inte. så jag börjar igen. jag är fortfarande sjuk, vilket är jättetråkigt. men jag är säkert frisk till imorgon eller söndag. på söndag ska jag iallafall gå på bio med sandra, lisa o stina. vi ska se trassel i 3D ! skoj, har faktiskt aldrig sett en biofilm i 3D innan så det är nått nytt.

nu har det ju vart soligt ett par dar men nu är vi tillbaka med slask o snö igen :(

fy !


Kommentarer
Postat av: sandra

lässer du inte min och fritte :( ??

2011-02-11 @ 14:42:38
URL: http://zzzaaaandrrraaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0