bloggsvar: tävling !

haha, kom på att jag hade bloggsvar :) så jag har faktiskt tre inbjudningar så jag kör en tävling där ni kan vinna en bloggsvars inbjudan ! :D kul va ?

Här kommer vad du måste göra! OBS : man måste ha en blogg såklart för att delta !

*Skriv ett snabbt inlägg på din blogg och skriv att du är med och tävlar och länka till min blogg ! länka sen till det inlägget i kommentaren ni ska skicka !

*Kommentera detta inlägg med vad din blogg handlar om , GLÖM INTE EPOSTADRESS ! om ni redan har bloggsvar och vill ge till en vän/familjemedlem så skriv dennes e-post adress i din kommentar och skriv att jag ska skicka inbjudan till den epostadressen !

Jag utser dom 3 vinnarna 6 MARS (söndag) !

SÄTT IGÅNG OCH ANMÄL ER ! ♥

/ Kajsa !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0