monday morning !

då är det måndag morgon och det är så otroligt skönt att kunna ligga kvar i sängen och bara slappa. hade lite svårt för att lägga mig igår, kunde inte lägga ifrån mej datorn så vid halv fyra satt jag fortfarande kvar :) hehehe. jag och sandra ska ju göra en överraskning till våra föräldrar idag men det blir inte framåt femtiden för sandras mamma slutar fem på jobbet och min pappa med. sen är det några grejer vi ska köpa så vi gör det typ klockan tre eller nått tror jag. vi kan aldrig bestämma oss när vi är i en affär så det är nog bra att gå lite tidigare.

HAPPY VALENTINES DAY !

/kajsa ♥


Kommentarer
Postat av: Sannie

Glad alla hjärtans dag!

Denna dag sparkar jag igång en tävling på min blogg där du kan vinna ett PORTRÄTT på en KÄNDIS som jag ritar till dig! Va med vettja! :)



http://sannie.blogg.se/2011/february/-tavling-celebrity-portrait.html

2011-02-14 @ 16:03:17
URL: http://sannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0