no ordinary family...

vet att det inte vart nån uppdatering idag men jag har vart ganska upptagen. vart på vinden med pappa, försökt hitta en bok som egentligen MÅSTE fram men den hitta vi aldrig, Great ! Jag har också städat lite i rummet men det gick supersegt för jag var själv o städa för båda mina systrar är sjuka. Och vid sex gick jag hem till sandra för att visa en grej för henne jag hitta uppe på vinden. En gammal bok vi skrev. Och då kom Sandras syster Frida med sin bebis och då blev det att stanna kvar o titta på den lilla underbara bäbisen en stund, jag vet inte hur bebisar kan vara så in i bomben lena o söta !? Så det är ungefär vad jag haft för mig större delen av dagen.

Men som ni ser på rubriken ska jag kolla på No Ordinary Family.

/Kajsa ♥

Det blev ett långt och bildlöst inlägg. Har funderat på att lägga ner bloggen tills jag får en kamera men jag får se om det blir så. Kommer säkert missa det för mycket !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0