shopping.

hejsan !

var ju i stan idag med mamma och jag fick med mig några plagg hem. en blus från kappahl, en basictröja från carlings och ett vanligt vitt linne från h&m. gick till gina en sväng också för att köpa ett par jeans men dom jag ville ha fanns inte i storleken jag har. jag ska kolla hemma i borås på måndag istället. jag o mamma tog en fika också på ett mysigt café. det blev en ostfralla, daimkaka och en fanta för mig :) sen chillade jag hemma och sen följde jag med pappa och hämtade lisa och stina hos sina kompisar i falkenberg och sen blev det mat. och nu sitter jag här !

jag har inte plåtat någonting idag så det får bli en bild från igår :)

på BR köpte jag även spelet Just Dance till mitt, lisas och stinas Wii. Så det ska jag prova när vi kommer hem imorrn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0