varför jag inte tål kissie !

ibland kollar jag in på kissies blogg bara för att det är skoj, och nu när jag ska kolla så ser man ju att hon börjar provocera igen. fyfan, jag som är lixom snart 13 är mognare än vad hon är. nu håller hon på att tjata på mikaela som är 15 år och en mamma. mikaela hade bråkat med sin pojkvän och så gjorde han slut men dom är tillsammans igen och såklart ska ju kissie börja tjata. visst, mikaela är ung men hon är väldigt mogen. raka motsatsen till kissie som bantar hit o dit, dricker som en alkis och operarar tuttarna så dom ser ut som h*lvete ! ingen vill va som kissie !

kände att jag bara var tvungen att avreagera mej !

/ kajsa ♥

ni fattar väl vad jag menar !? hur f*n ser hon ut ?


Kommentarer
Postat av: coooolaste

hej, skulle du kunna länka hon mikaelas blogg har försökt att hitta den men kan inte;)

2011-02-14 @ 11:18:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0