baka, baka liten kaka !

har bakat muffins med frida. dom blev supergoda ! nu hade jag tänkt göra en ny design. den ska vara lite vår men ändå inte. sen när våren kommer, då kommer jag göra en riktig med färska bilder. idag är det exakt tre månader till min födelsedag och jag hade tänkt önska mig ett presentkort på nån affär där man kan köpa systemkameror , helst mediamarkt eller netonnet. det är bra affärer. kameran jag tänkt mig är ju då canon eos 1000d eller 550d.
aja , tillbaka till designen, så jag kommer ta bilder från förra våren. jag vet. lite tråkigt men har tröttnat på vintern !
vill bara bort med den, tyvär kommer den ju vara kvar ett tag men...
/kajsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0