bloggmejl.

Hej !
Nu har jag skaffat en bloggmejl eller MSN för alla er som vill eller behöver kontakta mig. Men skicka bara till den då det gäller ENDAST bloggen eller liknande. Msn kommer jag använda då det kanske är frågestund fast typ online kan man säga... eller vet inte om jag kommer använda den så mycket men jag får se. Den heter [email protected] men jag ska skriva in det i menyn sen :D Ska strax äta lite gröt till frukost. Det hjälper mig att starta. Idag tror jag jag kommer pilla med en ny design och förhoppningsvis blir den klar. Vill inte ha vintrigt längre utan mer vår typ ! Har tröttnat på vinter nu. När vi skulle skjuta raketer igår så regnade det ute !
Inte kul....
en liten morgonbild :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0