hemma från skolan !

stannade hemma från skolan idag. hade otroligt ont i magen av en viss anledning och väldigt ont i huvudet.
åt lite omelet (stavning)  innan så jag mår lite bättre nu, tur ! ska strax kolla på en repris av top model.
har mest legat i sängen hela dagen och försökte bli bättre.
samtidigt som jag kollar på top model ska jag kolla lite på vårdmode 2011 på internet o se om det är nått man kan inhandla. nåra blusar, en ny jacka , nån t-shirt , en kjol och ett par nya jeans skulle inte sitta fel.
kajsa ♥

Kommentarer
Postat av: Syster Frida

Är du ute efter vårdmode eller har det smugit sig in ett D i meningen ;-) ?



Jag är annars nyfiken på VAD som är VÅRDmode just nu. Berätta gärna för en gammal grå sjuksköterska!

2011-02-03 @ 21:07:56
URL: http://fridasyster.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0