i badrummet :)

tänkte visa lite grejer vi köpte till vårat badrum igår på lagerhaus för vårat som är närmast oss är skittråkigt.

en liten rolig ankmatta :)

ett duschdraperi :)

tvålpump :)

och till sist en liten bild på moí !

ska strax ta en dusch o sen sätta mig med engelskaläxan ( glosor + text + oregelbundna verb ) fast kan det redan , ska bara repetera det. sen ska jag nog städa lite här i rummet för det är stökigt. eller så gör jag det imorgon... hmmm, får se sen.
imorgon ska min lillasyster till sjukhuset o operera sig o hon kommer nog hem på lördag så det ska vara rent tills hon kommer iallafall :)

var det gulliga grejer vi köpte eller ? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0