virus !

om ni undrar varför jag inte uppdaterade igår så var det för att jag fick virus på min data o jag blev skitskraj så jag sprang till pappa. och sen skannade jag datorn och den hittade 38 virus ! så pappa sa att jag skulle stänga av den så kunde han installera om den imorgon så nu är den ominstallerad MED virusprogram på. hade glömt att aktivera det innan så det var därför.
skolan var okej. det kom ju ett inlägg innan som jag skrev i datasalen. var tvungen att skriva det snabbt för vi får inte vara inne på typ bilddagboken eller nått sånt ni vet o så gick dataläraren runt o kolla så var han vid nåra andra så jag passade på :)

igår var jag i knalleland, o köpte gympaskor, pumashorts (till idrotten) o en sportbag o jeans.
köpte ljusa jeans som jag skrev i ett tidigare inlägg att jag ville ha ljusa grejer nu istället för tråkiga mörka :/

detta blir ett bildlöst inlägg :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0