natt tankar

nu är det typ natt, eller morgon. nejmen, seriöst måste sluta sitta uppe såhär sent. hur fasiken ska det gå när skolan börjar då man måste gå upp sju varje morgon? ojojoj... imorgon (idag) ska mamma, pappa och tre av mina systrar till varberg för att göra något och jag, mina två bröder och min andra syster stanna hemma. syster ska jobba så, jaja. jag hade inte tänkt göra något speciellt, typ gå ut och gå lite, vara med sandra och så. jo, jag måste berätta en grej. jag satt och kollade på lite bloggar så hör jag nått i brevlådan och blir skraj som fan och typ tänker på skräckfilmer där dom typ fått armar och sånt i brevlådan så jag blev skraj och bara flög upp ur sängen och fick trycka in handen i munnen för att inte skrika. så såg jag att det var posten. posten kommer la fasiken inte så här tre på natten eller ? trodde den kom typ 12 på dagen! okej, så seriöst nu måste jag stänga ner datorn och sooooova ! tänker sova läääääääänge imorgon för jag kommer vara trött :P nattpuss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0