förbannade internet igen...

nu är det så att jag inte har bloggat och det beror på att det förbannade internet inte funkar ! blä, nått strul med uppkopplingen iallafall. nu är jag tillbaka igen. nu går vi ju in på "långhelg" som man kan säga. vi är ju lediga imorgon, fredag och som vanligt helgen och sen på måndag. fem dagars ledighet, det säger vi inte nej till :) ska vara bra väder också. på lördag drar jag till varberg med lá familia. ska vara där till söndag.
shoppade lite idag iallafall. fick med mig hem tre t-shirts, shorts och en avslutningsklänning (ÄNTLIGEN!!!!) ska visa allt på imorgon tror jag ? ? ?

/ kajsa ♥



grön bild från söndags ... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0