frida


ska lägga mig och läsa denna tidning nu som mamma nyss köpte åt mej. precis vad jag behövde, en bra tidning att sätta sig med tillsammans med en smoothie och bara njuta. resten av kvällen ska jag ta det lugnt.
imorgon ska vi åka ut till någon strand och ha picnik och bada och så. skönt. ska höra av mig till någon kompis i veckan också. får vara lite social och inte bara dega, hehe !
________________________________________________________________________________________________
ni ser också den nya designen. ville inte ha massa bröt på bloggen utan bara en ren och enkel design. ska sätta in en frågelåda från blogresponse och en profilbild.

/ kajsa ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0