goodmornin'

hejsan! idag är jag på bra humör och det är ju toppen. dock är det mest tråkiga saker som måste göras idag. om en stund ska jag gå och handla lite med mina systrar för vi ska äta tacos ikväll och vi har nästan inga taco-grejer hemma. sen måste jag städa i mitt rum (nu tänker la ni "igen") eftersom jag stökar ner det på nån dag. sen hjälpa till lite hemma för vi håller på att städa lägenheten typ...



förresten, jag hade tänkt fråga ? vill ni att jag ska börja med dagens outfit eller något ? för jag har hittat en bra vägg att stå emot så det inte ser konstigt ut men då behöver jag införskaffa ett stativ, men har inga pengar. juni-månadspengen ska gå åt på liseberg, så det får bli julis månadspeng. så det blir nog inte än, om inte nån av mina föräldrar är snäll och köper ett åt mig...

/ kajsa ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0