sleepover



hej bloggen ! har sovit över med sandra från igår till idag och det var skoj. ni såg hur vi sov. fast vi bytte dock säng med varandra sen. vi låg och kollade på eva & adam med hennes brorsa och hade hur kul som helst. sen drack vi te sen somnade vi tror jag... ? haha, vadå dåligt minne? japp, så resten av dagen har jag inte gjort någonting. just nu sitter jag och småkollar lite på glee. dom har börjat om på säsong två som jag missade dom fyra första avsnitten av så det är ju toppen att det går igen.

imorgon är det säsongsavslutning på mitt favoritprogram CRIMINAL MINDS. kommer seriöst börja gråta. med där är också världens snyggaste kille, shemar moore.



♥löööööve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0