30dagarslista !

skulle ju börja med en 30dagarslista första mars men hade ju bloggpaus igår så det får bli idag !

Dag1:en bild på mej + tio fakta

Dag2:En person jag vill träffa just nu.

Dag3:Min favoritårstid och varför.

Dag4:Mina mål | Drömmar | Önskningar

Dag5:Nånting jag vill ha mer än något annat just nu

Dag6:Typ av killar jag faller för

Dag7:Vad jag skulle göra om jag fick en miljon

Dag8:Mitt andranamn och vad jag tycker om det.

Dag9:En dålig vana jag önskar jag inte hade.

Dag10:Meningen bakom mitt bloggnamn.

Dag11:Bild på mig och min bästa vän.

Dag12:En bild på mig idag och vad jag hade på mig.

Dag13:Nånting jag oroar mig för.

Dag14:En bild på ett ställe jag vart på.

Dag15:Mitt drömbröllop.

Dag16:En bild på mig själv för 1 år sedan.

Dag17:Nånting jag ångrar.

Dag18:Min första kärlek.

Dag19:Innehållet i min väska.

Dag20:En person jag vill byta liv med för en dag - och varför.

Dag21:Vad jag åt idag.

Dag22:Min favoritplats.

Dag23:En bild på det jag köpte senast.

Dag24:Min favoritfilm.

Dag25:En bild på mig själv som är tagen av någon annan.

Dag26:Min reaktion när jag ser mig själv i spegeln.

Dag27:En låt som får mig att gråta.

Dag28:Mitt favoritprogram - och varför.

Dag29:Min favorithögtid.

Dag30:Ett foto på mig taget idag + 3 saker som vart bra dom senaste 30 dagarna.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0